среда, 19 октября 2016 г.

ROAD - FOJTS MEG A SÖTÉTBEN (official klip)



Опубликовано: 23 февр. 2013 г.
A road zenekar 2013. március 8-án megjelenő "TEGYÜK FEL..." című vadiúj nagylemezének nyitódalára készült videoklip

A koncert felvételek: 2012 november, Pecsa
Stúdió felvételek: 2013 január SuperSize Recording Stúdióban , Törökbálint

Zene: Road
Szöveg: Máté
Felvétel: 2013 január-február, Törökbálint - SSR
Producer: Varga Zoltán
Felvétel asszisztens: Brucker Bence és Gaál Csaba

Lemez rendelés: shop@road.hu
http://www.facebook.com/roadzenekar
http://www.road.hu

FOJTS MEG A SÖTÉTBEN

Szeretni sosem tudtam igazán
Vagy ha igen csak magamat
Nincsen szívem, de ez màr így is marad

Szeretni téged úgy lesz erőm
Ha elaltatsz újra engem
Ígérd meg és én a karjaidba fekszem

Szeretni, mondd mit jelent
Van-e olyan aki ezt érti
Ha nem vagy nekem mi a fasznak élni?

Elaltat a pillanat
A szemed ringat érzem
Így a jó, kérlek soha ne hagyjàl ébren

Hazudj még!
A dallamok sohase tisztàk
De az éhes füleim isszàk
Kezd újra ha véget ér

Szeress még!
És ha elfogysz az ölelésben
Halkan fojts meg a sötétben
Legyen végtelen nekem az éj

Szeretni ujra nincs most erőm
Ölni meg még nincsen kedvem
Túl korán van még, kicsit visszafekszem

Szeretni engem tudnál-e úgy
Ahogy egyszer én szerettem
Két karodban nézd meg mivé lettem!

Hazudj még!
A dallamok sohase tisztàk
De az éhes füleim isszàk
Kezd újra ha véget ér

Szeress még!
És ha elfogysz az ölelésben
Halkan fojts meg a sötétben
Legyen végtelen nekem az éj

Комментариев нет:

Отправить комментарий