26.01.2016
Науковий прогрес не стоїть на місці. Ще років 40 тому ми і уявити собі не могли сенсорні смартфони, планшети та інші атрибути сучасного повсякденного життя. Ось і ці концепти показують, як будуть виглядати цивільні і транспортні літаки через кілька десятків років. Сьогодні вони здаються нам фантастикою, але хто знає, можливо, саме на таких онуки будуть літати до нас у гості.+
Progress Eagle
Робота іспанського художника Оскара Віналса. Цей гігантський трьохпалубний авіалайнер зможе одночасно перевозити до 800 пасажирів.
Але головна особливість футуристичного літака — ставка на екологічність. За задумом творця, енергія, необхідна для роботи двигунів, буде генеруватися за рахунок сонячних панелей на даху і крилах.
Навіть не дивлячись на те, що концепт виглядає вже дуже химерно, сам автор вважає, що подібні моделі світ зможе побачити вже до 2030 року.
LAPCAT A2
Сьогодні політ з Брюсселя в Сідней займає близько 20 годин. Творець британської фірми «Reaction Engines» Алан Бонд вважає, що це занадто довго. Його лайнер LAPCAT A2 зможе доставити 300 пасажирів з Європи до Зеленого континенту всього за 4,5 години. Принаймні так стверджує сам творець.
Величезну швидкість в 6000 км/год літак буде розвивати за рахунок гібридної силової установки під назвою SABRE. Це якась комбінація реактивного та ракетного двигунів. При цьому перший буде працювати на рідкому водні і охолодженому до мінус 150 градусів окислювачу, а другий на рідкому кисні.
Ще однією особливістю нового лайнера стане те, що для зменшення опору повітря, літати він буде на висоті в 2,5 рази більшої, ніж сучасні «боїнги».
Supersonic Green Machine
Концепт, розроблений компанією Lockheed Martin за замовленням NASA, є надзвуковим пасажирським лайнером, здатним розвивати швидкість у 1,6 Маха. Головною перевагою нового авіалайнера стануть його двигуни змінного циклу, які за необхідності будуть змінювати режим своєї роботи. Наприклад, під час зльоту і посадки вони будуть працювати як звичайні реактивні двигуни, щоб зменшити шум і заощадити паливо.
Крім усього іншого, планується, що на відміну від «Конкорда», новий надзвуковий лайнер, буде більш дружній по відношенню до екології. Творці говорять про зниження викидів оксиду азоту на три чверті. Ну і, звичайно, не можна оминути увагу химерної форми хвіст літака. Це не дизайнерський хід, а нове інженерне рішення, яке покликане боротися з так званими «звуковими ударами».
Box WIng Jet
Ще одна розробка Lockheed Martin. Це пасажирський авіалайнер з новою замкнутою конструкцією крила, в якій використані легкі матеріали, розроблені спеціально для винищувачів. Передбачається, що такий тип крила має помітно збільшити співвідношення підйомної сили до сили опору середовища, що є найважливішим параметром практично для всіх літаючих машин.
Крім зміненої конструкції крил, на літак планується встановлювати більш ефективні двоконтурні турбореактивні двигуни, які будуть виробляти тягу не тільки при спалюванні палива, але і за рахунок на половину збільшених вентиляторів, розташованих в передній частині.
ПАК ТА
Концепт російського військово-транспортного літака, який був представлений на засіданні Військово-промислової комісії у березні 2015 року. Планується, що новий літак зможе літати зі швидкістю 2000 км/год на відстані понад 7000 км і перевозити до 200 тонн корисного навантаження. Вантажні відсіки цього футуристичного важкоатлета будуть мати кілька рівнів і розраховані на автоматичне завантаження.
Business Jet Skyline
Концепт надзвукового літака бізнес-класу, призначеного для міжконтинентальних маршрутів. Змінна геометрія крила дозволить літаку вибирати з декількох варіантів аеродинаміки, для використання на дозвукових і надзвукових швидкостях.
Відмінну оглядовість екіпажу покликані забезпечити панорамне скління, а також прозора нижня частина кабіни пілотів. Скління виконане з прозорих полімерних матеріалів, які під впливом електрики міняє свою світлопропускну здатність.
NASA N3-X
Концепт, зроблений у самої NASA. Літак виконаний за схемою «літаюче крило». Це особлива гібридна конструкція, в якій крила і сам фюзеляж літака являють собою єдине ціле. Головна особливість цього апарата — технологія TeDP (turboelectric distributed propulsion) — «турбоелектрична розподілена тяга».
У N3-X на обох кінцях крил розташовано по одній турбіні, що виробляють енергію для 15 надпровідних електромоторів, щякі приводять у рух «пропелери», що створюють тягу. Сам по собі N3-X — це великий авіалайнер з розмахом крил понад 400 метрів, який може перевозити одночасно до 300 пасажирів.
Shabtai Hirshberg Eco friendly aircraft design for 2030
Випускник факультету автомобільного дизайну детройтського College for Creative Шабтай Хіршберг в якості свого дипломного проекту розробив проект нового дизайну комерційного літака майбутнього. Дизайн виконаний за схемою несучого корпусу.
Фюзеляж сприяє піднесенню, таким чином, скорочуючи витрату палива на 30%, що, в свою чергу, дозволить здійснювати більш тривалі перельоти і приземлятися на різноманітні поверхні, а також скорочувати час оборотності та надавати пасажирам більш комфортні умови.
Натхнення: nlo-mir.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий